SILA BERHATI-HATI DENGAN TABITA PALSU YANG SEMAKIN BERLELUASA DI PASARAN MALAYSIA!!

Monday 4 February 2013

TABITA DAN TRIAL SET

Banyak benor trial set Tabita yang dijual di pasaran. Tak boleh nak komen lebih2 tang ni sebab masing2 ada cara tersendiri untuk berniaga. Bahkan juga ramai yang bertanya tentang trial set kat saya..ada jual ke tidak... Berapa harganya....?? Hurm.......






Sebenarnya Original produk from Tabita factory mmg tak mengeluarkan trial set. Hanya Regular Set dan Exclusive Set sahaja. 
Harapnya info kat bawah boleh dijadikan panduan semua...

1) Trial set adalah produk yg telah di REPRODUCE oleh reseller2 yg tak professional.
2) Ianya tidak hygenic kerana menggunakan bekas2 kosmetik yg mereka beli sendiri. Dlm erti kata lain ianya   telah terINFECTED dgn kuman2 berbanding dgn produk asli Tabita yg mana bekasnya telah di salut dgn antiseptik.
3) Bahan2 kosmetik tersebut telah ter CONTAMINATE(tercemar). Dimana produk asal telah dibuka terlebih dahulu dan diasingkan ke dalam bekas lain.
4) Bekas kosmetik juga menggunakan bekas plastik biasa(contoh mudah: air mineral dlm botol plastik yang dah dibuka dan terbiar lama.)


Jadi, pengajaran terbaik yang boleh diambil sebaiknya gunalah yang original packing walau harga agak sedikit mahal. Sebenarnya harga yang dibeli ( original packaging ) walau agak mahal tapi sebenarnya lebih menguntungkan anda. Cuba bayangkan sekiranya anda ditempat seller tersebut, semestinya anda juga ingin menyerap kos pembelian pack / bungkusan trial set tersebut bersama sedikit keuntungan.

JADI TEPUK DADA TANYA SELERA.

BIAR KALAH MEMBELI TAPI MENANG MEMAKAI :)